خودتون بخندید!
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
سه شنبه 21 مرداد 1393برچسب:خودتون بخندید!, :: 1:0 ::  نويسنده : امیرعلی

دیگه چیزی به ذهنم نمیاد..... . 



خودتون بخندید!

 


نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت16:39---24 مرداد 1393
خیلی مطالبت باحاله چن روز رفتیم مشهد نتومستم بیام دلم تنگ شده بود
پاسخ: سوغاتی چی برامون آوردی شیطون،؟


پریناز
ساعت12:59---22 مرداد 1393
قبول دارین بیسکوییت مادرای قدیم بهتر بودن؟

دیروز یکی خریدم مزه پدر میداد :|
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
پسره دماغشو عمل کرده عکساش که همه نیم رخن هیچ......


وصیت کرده منو نیم رخ خاک کنید.............
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
داشت برنامه عمو پورنگ رو نشون میداد،

عمو پورنگ هم داشت میگفت :”کی از همه خوشگل تره!؟ “

من اومدم خود شیرینی کنم گفتم :”من، من، من “

بابام از اون ور اتاق داد زد گفت :سرت تو عن :|

من :|

مهر پدر به فرزند :|

آرمان های عمام راحل :|
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
سالاد الویه از افتادگی و خاکی بودنشه که خودشو جزو سالادا حساب میکنه
واگرنه دو هیچ از آبگوشت جلوِه
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

رفتم بقالی ماست بخرم
بقال گفت: دیویستی دارید؟
منم دست کردم تو جیبم یه آدامس بهش دادم
گفتم امروز روز انتقامه!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+18
مردی توی کوپه قطار با يک خانم غريبه همسفر بوده..
شب خانمه ميره تخت بالايی ميخوابه و مرده تخت پاييني..
نصفه شب خانمه ميگه:
سردمه،
کاش شما ميتونستي ميرفتي از مأمور قطار برام پتو ميگرفتي..
مرده ميگه: ميخواي خانم امشب فرض کنيم زن و شوهر هستيم تا هردومون گرم شيم؟
خانمه که همچين بگي نگي از پيشنهاد بدش نيومده بوده ميگه: باشه حاضرم..
مرده ميگه: پس پاشو خودت برو پتو بگير،
براي منم يه چايي بيار..
شادي روح آدم منحرف صلوات....
اون 18+ هم دمای هوا بود
.
.
.
.
.
خجــــــالــــت بـکـــــش...
تسبيحمو بكنم تو چشت؟؟؟
لابد دانشجو هم هستی??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ی سوال،،،
.
.
.
یــعـنــی ایـن نـوشابــه کــوچـولــوهـا بـی خانــواده مـحـسـوب مـیـشـن،؟!؟




پریناز
ساعت12:53---22 مرداد 1393
اﺳﺘﺎﺩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ
.
.
.
.
ﮐﺪﺍﻡ ﻗﺴﻤﺖ ﺑﺪﻥ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﺗﺤﺮﯾﮏ ﺑﺸﻪ
ﺳﺎﯾﺰﺵ15 ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﯿﺸﻪ؟ :|
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺍﺯ ﺧﺠﺎﻟﺖ :">
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﮐﻼﺱ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻗﺮﻧﯿﻪ ﭼﺸﻤ
ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺧﺎﻧﻢ ﺩﻭﺗﺎ ﺻﻔﺮ
ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ :|
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﺩﻭﺗﺎ
ﮔﻔﺖ ﯾﮑﯿﺶ ﺑﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﺭﺳﻮ ﺑﻠﺪ ﻧﺒﻮﺩﯼ :|
ﯾﮑﯿﺸﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﻓﮑﺎﺭﺕ ﻣﻨﺤﺮﻓﻪ :|
ﺑﺎﺯ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺗﻪ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﯾﻪ ﺻﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ
ﻫﻢ ﺑﺪﯾﻦ
ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ؟؟؟ :|
گفت:اخه توقعش هم زیاده!!!15 برابر...!!!؟؟

پاسخ:دخخخخخخخخ


پریناز
ساعت12:52---22 مرداد 1393
بذارید من براتون مطلب بذارم یکم امیرعلی استراحت کنه:

تو ﺭﺍﻫﺮﻭﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺑﻪ ﯾﻪ پسره ﺟﺰﻭﻩ ﻫﺎﺵ ﺭﯾﺨﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﯾﻬﻮ پسره
ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ : ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﻣﮕﻪ ﮐﻮﺭﯼ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﮐﺠﺎﺱ ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﻠﺖ. اعصاب ندارن هاااااا
ﻗﺒﻠﺍ ﺗﻮﺍﯾﻦ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﺸﺪﻥ .والاااااااااااا


ziziemdad
ساعت0:42---22 مرداد 1393
میگم که من خیلی عصبانی نمیشم من که همیشه دارم میام یعنی هممش اعصابم خورده؟؟؟؟ من وقتی ناراحتم یااعصابم خورده سریع میام اینجا منظورم این بود

ziziemdad
ساعت20:00---21 مرداد 1393
برعکس هر وقت اعصابم خورد باشه یا گرفته باشم میام اینجا حالم خوب میشه
پاسخ: نظر لطفته....... خداییش تو خوشی هاتم بیا


ziziemdad
ساعت14:46---21 مرداد 1393
من همیشه همین طورم همییییییییشه یعنی فقط میخندم البت اعصبانی بشم بدم میشم دیگه پاچه ی کسی سالم نمیمونه
پاسخ: اعصبانی میشی سگ میشیا!!!!!!! خدا رحممون کنه


ziziemdad
ساعت13:26---21 مرداد 1393
اصلا وارد وب که میشیم خود به خود میخندیم چه برسه به اینکه مطلب هم باشه
پاسخ: ملسی که همیشه میخندی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 564
بازدید دیروز : 1266
بازدید هفته : 3570
بازدید ماه : 3476
بازدید کل : 192667
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما